[SPINTAX] {

Battle of the Bands - een geweldig bedrijfsevenement

Battle of the Bands - een geweldig bedrijfsevenement

Een Battle of the Bands is eenvoudigweg een muziekcompetitie en wedstrijd waarbij twee of meer bands strijden om de titel van beste band. De winnaar wordt meestal bepaald door een eenvoudige stem van ofwel de band of het publiek dat hen als beste band aanmerkt. Historisch werden dergelijke gevechten tussen bands gehouden tijdens live shows en lokale festivals. Maar tegenwoordig promoten veel bands hun eigen online aanwezigheid via sociale netwerksites als Facebook en MySpace.

bands

Dezer dagen is de Battle of the Bands een internetfenomeen geworden, vooral omdat het internetgebruik in termen van bands en evenementen toeneemt. De reden hiervoor is dat het de potentie heeft om grote mensenmassas aan te trekken, niet alleen voor een live show maar ook voor een bedrijfsevenement of andere vormen van entertainment. Tegenwoordig hebben promotors zich gerealiseerd dat het mogelijk is evenementen te promoten die traditioneel geen grote aantallen mensen zouden aantrekken indien zij in kleinere zalen zouden worden gehouden. Dit is de reden waarom promotors voor bedrijfsevenementen begonnen zijn het internet te gebruiken om bands te bereiken die misschien niet in staat zijn om in traditionele zalen te touren. En deze trend zal de komende jaren alleen maar toenemen.

Een voorbeeld van een evenement dat internet heeft gebruikt om zichzelf te promoten en grote massas mensen aan te trekken is de Battle of the Bands. Een ander voorbeeld is de Superbowl XLVIII in Indianapolis, Indiana. Zoals je kan zien, wordt het internet steeds belangrijker voor zowel bands als promotorbedrijven als een manier om nieuw publiek aan te trekken voor evenementen en om bestaande bands en evenementen te promoten. Het gaat niet meer alleen om geweldige live muziekevenementen.

|

Battle of the Bands - een geweldig bedrijfsevenement

Battle of the Bands - een geweldig bedrijfsevenement

Een Battle of the Bands is eenvoudigweg een muziekcompetitie en wedstrijd waarbij twee of meer bands strijden om de titel van beste band. De winnaar wordt meestal bepaald door een eenvoudige stem van ofwel de band of het publiek dat hen als beste band aanmerkt. Historisch werden dergelijke gevechten tussen bands gehouden tijdens live shows en lokale festivals. Maar tegenwoordig promoten veel bands hun eigen online aanwezigheid via sociale netwerksites als Facebook en MySpace.

bands

Dezer dagen is de Battle of the Bands een internetfenomeen geworden, vooral omdat het internetgebruik in termen van bands en evenementen toeneemt. De reden hiervoor is dat het de potentie heeft om grote mensenmassas aan te trekken, niet alleen voor een live show maar ook voor een bedrijfsevenement of andere vormen van entertainment. Tegenwoordig hebben promotors zich gerealiseerd dat het mogelijk is evenementen te promoten die traditioneel geen grote aantallen mensen zouden aantrekken indien zij in kleinere zalen zouden worden gehouden. Dit is de reden waarom promotors voor bedrijfsevenementen begonnen zijn het internet te gebruiken om bands te bereiken die misschien niet in staat zijn om in traditionele zalen te touren. En deze trend zal de komende jaren alleen maar toenemen.

Een voorbeeld van een evenement dat internet heeft gebruikt om zichzelf te promoten en grote massas mensen aan te trekken is de Battle of the Bands. Een ander voorbeeld is de Superbowl XLVIII in Indianapolis, Indiana. Zoals je kan zien, wordt het internet steeds belangrijker voor zowel bands als promotorbedrijven als een manier om nieuw publiek aan te trekken voor evenementen en om bestaande bands en evenementen te promoten. Het gaat niet meer alleen om geweldige live muziekevenementen.

} [/SPINTAX]